Wat zijn de meest bezochte advertentiesites van Nederland?

Ik moet advertenties plaatsen om spullen te verkopen of gratis weg te doen, maar het gaat zo moeizaam op een dergelijke site. Iemand die weet welke sites goed worden bezocht voor het bekijken van advertenties?

Toegevoegd na 15 minuten:
Zit al op Marktplaats, maar gaat moeizaam. Soms denk ik dat het te maken heeft met het gebied waar ik woon, dat er daarom weinig mensen interesse hebben in spullen kopen of gratis op te halen. Ik woon wel in de buurt van steden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
8.3K

Het beste antwoord

Meest bezocht is Marktplaats.nl.
Daarnaast Speurders, Tweedehands.net en Marktnet.
SimonV