Wat doen we toch verkeerd als we op een van de weinige mooie dagen binnen zitten?

er zijn er al zo weinig en zon beetje iedereen zit binnen

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Heel eenvoudig : te lui om even je deur te openen , je haar te kammen, je fietsbanden op te pompen en de frisse lucht op te snuiven. gelijk heb je.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Tja, er moet toch ook gewoon geld worden verdiend.. Ik moet mijn tuin wel kunnen betalen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die mening deel ik niet,

Bij de eerste zonnestralen is het vinden van een vrije plaats op een terrasje een ware crime.
Verder moeten er inderdaad centjes verdiend worden en vaak loopt de werkweek parallel met de zonuurtjes.

En nu ga ik naar buiten want het zonnetje schijnt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb niet genoeg snipperdagen, om alle "zon"dagen vrij te nemen. En ja...... waar is dit in de basis verkeerd gegaan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Per jaar hebben we in Nederland zo'n 4400 uren die in de dag vallen... daarvan zijn er gemiddeld in Nederland 1500 zonuren... dat is dus helemaal niet zo weinig hoor...

En dat we dan allemaal binnen zitten...ik zie de vaak genoeg terrasjes uitpuilen, hoor en wandelende mensen in de zon....

Misschien heb je zelf wel het idee dat je je tijd binnen zit te verdoen, terwijl je liever buiten zou zijn...en daar kun je natuurlijk alleen zelf wat aan veranderen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Te lui om erop uit te gaan. Of andere verplichtingen, zoals werken.

Nog zoiets: Gisteravond fietste ik van de sportclub terug naar huis. In elke straat zag ik achter elk raam de blauwachtige flikkeringen van de televisie. En dat terwijl je zoveel l e u k e dingen zou kunnen doen! Elke keer als ik dat zie, denk ik: da's pas armoe...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het hang ervan af waaróm je binnen zit. Vaak heb je geen keus omdat voor je werk binnen moet zitten, maar als je vrij hebt en het is mooi weer, dan kun je naar buiten gaan: wandelen, fietsen, het strand, een terrasje pikken enzovoorts. Vandaag heb ik vrij, dus ik ga zo heerlijk de zon in!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doen we iets verkeerd als we binnen zitten met mooi weer? Toen ik jong was zei mijn moeder ook altijd dat ik naar buiten moest als het mooi weer was. Ik wilde dan soms binnen tekenen o.i.d, maar moest naar buiten terwijl ik binnen iets leuks aan het doen was. Als je een heerlijke wandeling in de herfswind maakt, kijken sommige mensen je aan alsof je iets vreemds aan het doen bent. Wie bepaalt of jij met een bepaald weertype in je vrije tijd naar buiten moet of juist niet?
Dat iemand met mooi weer van de zon kan genieten in de tuin is een feit, maar als je met mooi weer met iets anders bezig bent dat ook leuk is en je op een bepaalde manier energie geeft, vind ik niet dat ik verkeerd bezig ben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou best wel buiten willen zitten maar moet helaas werken. Dat is ook wel zo belangrijk want anders kan ik niet eens een terrasje pakken!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb vandaag heerlijk in de zon op het balkon met m'n laptop zitten werken.