Hoe kan iemand in zeer korte tijd zo veel spaarkaarten voor het AH bestek vol hebben?

Zit net op marktplaats te kijken. Er verkoopt iemand 18 volle spaarkaarten voor €200,-

Voor mensen die deze actie niet kennen. Per €10,- aan boodschappen krijg je 1 zegel. Er zijn 4 aanbiedingen per week die een extra zegel kunnen opleveren.

18 volle kaarten 50 zegels per kaart...is voor €9000 aan boodschappen in 4 weken. Dat is dan zonder gebruik te maken van de speciale week aanbiedingen.

Ik moet 350 zegels hebben en ik zit pas op 42 (2 zegels op straat gevonden)

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/supermarktacties/m987758477-18-volle-kaarten-ah-mes-en-bestek.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

8 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
Samengedaan met hele vriendengroep? Maar lijkt haast alsof de zegels gestolen zijn, want dat is wel heel snel. Of hadden ze deze actie vorig jaar ook?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of je krijgt helemaal niks als je hebt betaald en heeft hij de spaarkaarten niet. Zoals ze zelf op Marktplaats ook al aangeven. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn..............
SimonV
8 jaar geleden
De verkoper heeft z'n naam al niet mee:
http://drimble.nl/regio/overijssel/regio-almelo/30068599/marktplaats-oplichter-uit-almelo-krijgt-geeiste-taakstraf.html
bamibal
8 jaar geleden
Of de zegels zijn vervalst.
SimonV
8 jaar geleden
Gezien de vaagheid van de kaarten zouden ze vervalst kunnen zijn.
Maar er zijn meer advertenties met meerdere volle spaarkaarten.
Misschien een bedrijf dat veel inkoopt bij AH.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gekregen van familie en vrienden.
Bij de kassa andere mensen vragen om de zegels.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn moeder zei regelmatig tegen mij: brutalen hebben de halve wereld.
En ik denk dat dit gezegde wel een kern van waarheid heeft.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb bij mijn supermarkt wel eens gegrapt dat het rolletje zegels wel erg makkelijk te pakken was, het lag open en bloot zonder personeel in de buurt op een schoteltje op de balie. Als je zo'n volle rol pikt dan kom je een eind denk ik zo.l
Computoon
8 jaar geleden
Die zegels liggen er inderdaad wel erg 'gemakkelijk' bij. Het zou beter zijn, als de supermarkten ze tegen de 'winkelwaarde' moesten inkopen bij het 'moederbedrijf' en dat ermee werd omgegaan alsof het 'echt geld' was.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie er maar 4...!
SimonV
8 jaar geleden
Ik heb de verkoper gevraagd of hij zelf antwoord op de vraag kon geven. Deze houdt zich echter muisstil. Verdacht?

Antwoorden (1)

Iemand die dicht bij het vuur zit.
Een kassière of een bezorger bijvoorbeeld.