Als je almachtig zou zijn wat zou dan uiteindelijk bepalen wat je zult doen?

Als je goed kunt rekenen zal de kans groot zijn dat je zult gaan rekenen als je goed kunt hardlopen is een carriere in de athletiek misschien een voor de hand liggende activiteit. Dit is natuurlijk even gemakshalve zo geschreven om aan te geven dat je capaciteiten je een richting zullen geven aan wat je zult gaan doen, al geloof ik dat dat zeker niet altijd zo hoeft te zijn.

Maar wat nu als je alles kunt? Ga je dan uiteindelijk niets doen of alles? Maar wat zou dat alles dan zijn? Welk criterium blijft er dan nog over voor je activiteit?

erotisi
8 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook al zou je almachtig zijn, dan nog mag niets voor een ander bepalen. Je zou wel ondersteunend kunnen zijn, in liefde.

Antwoorden (2)

Het is een vraag alsof iemand ooit almachtig zou zijn....
Maar mijn ingeving is NIETS!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
erotisi
8 jaar geleden
Maar waarom Niets?
Je karakter zou dan bepalend zijn voor wat je gaat doen.

Je bent in alles even goed. Dus geen beperkingen. Van daaruit kan je dus voor alles kiezen.

De een zou een dictator worden, weer een ander zou anderen gaan helpen. Net wat jij wilt.