Waar kan ik mijn enquete het beste online verspreiden?

Ik moet voor school een enquête houden over het merk Rexona en ik heb een online enquête gemaakt, maar waar kan ik deze het beste verspreiden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Via Facebook met een link naar je enquête. Dan er voor zorgen dat anderen je reactie liken zodat vrienden van jouw vrienden de enquête ook zien.
Daarbij moet je aankondigen dat mensen prijzen kunnen winnen als zij de enquête hebben ingevuld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gebruik social media! Facebook, Twitter, Instagram. Vraag bij bijvoorbeeld Facebook ook of mensen het kunnen delen (dat moet je soms wel aan zetten). En hou 'ouderwets' het ook klinkt, stuur je oudere familieleden een e-mail of kaartje met de link!
Veel succes! (je kan de link ook hier op Goeie Vraag zetten bij je vraag ;) )