Hoe heet zo een ding (zie afbeelding)?

Ik kwam op een site deze afbeelding tegen. Ze hebben een stoffen ding om schoenen in op te bergen gebruikt om een verticale tuin te maken. Ziet er geweldig cool uit en zou ik ook wel willen doen.

Maar, dan moet je eerst zo een ding op de kop zien te tikken.... maar dan moet je eerst weten hoe zo een ding heet!

Toegevoegd na 28 seconden:
edit:
als de afbeelding niet werkt:
http://green.thefuntimesguide.com/images/blogs/vertical-garden-from-shoe-organizer-thumb-485x339-13344.jpg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom ook niet op de naam, maar volgens mij heb ik ze gezien bij IKEA.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi, dan zijn ze in ieder geval verkrijgbaar in NL. Nu nog tweedehands :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom tweedehands? Volgens mij kosten ze geen drol. Je zou het trouwens ook gemakkelijk zelf in elkaar kunnen naaien, bijvoorbeeld van een coupon jute van de lapjes markt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziet er inderdaad heel erg leuk uit, leuk idee! :)

Antwoorden (4)

Een schoenenopbergzak. Kan er ook niets aan doen :)
14 jaar geleden
Leuk idee.

Een schoenenzak.
Ik heb ze ook in mijn kast hangen, ooit gekocht of zelf gemaakt.

Deze is op marktplaats te koop:

http://caravan-kamperen.marktplaats.nl/kamperen-toebehoren/338106440-schoenenzak.html

Je vind ze in kampeerwinkels.

Maar je kunt ze ook voor allerlei andere spulletjes gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet beter te weten dan dat ze het een schoenenzak heet.
Ik heb er ooit een gehad. Leek me zoooo netjes. Nooit gebruikt. Maar hij is in de verhuizingen gebleven, anders had je hem van me kunnen hebben.

Maw vraag eens rond in je kennissenkring of iemand er nog een heeft liggen, ongebruikt.

Toegevoegd na 52 seconden:
het heet een schoenenzak, of ze noemen het een schoenenzak (mijn eerste zin)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga eens met koninginnedag op een rommel markt kijken, zal je er misschien een vinden.
veel succes