Wat betekend het als er 2 dagen achter elkaar een musje bij mn raam komt zitten?

al 2 dagen achter elkaar zit ik achter mn pc bij t raam ,en komt er op dezelfde plek een musje zitten di ekijkt me ana en vliegt weg..wat is de betekenis hier van?

Toegevoegd na 1 dag:
BEDANKT MENSEN ..MAAR IK D8 AL DAT ER DAN IEMAND ZOU OVERLIJDEN..DUS MARLEEN U RIGHT
GISTER NADAT T MUSJE WEER WAS WEG GEVLOGEN KREEG IK NA 2 UUR EEN TELEFOONTJE DAT EEN KENNIS IS GEDOOD.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(Na toevoeging) :
En als het musje nu terugkomt ???
Dat was namelijk gewoon een flauwe opmerking van me (omdat ik total niet geloof in voortekenen, hooguit dat mensen ze overal in willen zien). En dat blijkt ook wel, want ik schreef iets anders : dat mussen begeleiders zijn van zielen die uit het hiernamaals terúgkeren op aarde.
Ik hoop niet dat je je nu allemaal rare dingen in je hoofd gaat halen.....

Het beste antwoord

Dat hij door iemand wordt betaald om te controleren of jij stiekem geen stoute dingen doet. Misschien is hij wel in dienst van Sinterklaas en is het een ZPM-er (een zwarte pieten mus).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol

Andere antwoorden (6)

Ongetwijfeld een check of je de moeite wilt doen nemen om de computer uit te doen zetten. Vervolgens of je je lichaam kunt motiveren om op te staan om voedsel voor die mus te doen regelen. Let wel, als de mus een week lang tevergeefs bij je is komen zonder voedsel dus, hij of zij wel een stukje verder zal gaan vliegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat het nog niet zo warm is dat de mussen dood van het dak af vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er bij je raam een geschikt plekje is voor een musje om even te zitten voordat het weer wegvliegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is hij verliefd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat betekent dat er wellicht eten te halen valt zoals spinnetjes en andere kleine insecten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mussen zijn de begeleiders van de dood ; dus pas maar op. Ze brengen zielen van het hiernamaals terug naar hier ofzo - precies weet ik het niet meer want het is effe geleden dat ik the Dark Half gelezen heb. Wel een goed boek trouwens.

Persoonlijk echter acht ik de kans groot dat je een lekkere vensterbank, wellicht uit de wind en in het zonnetje hebt. En dat het musje toch een beetje van je schrikt als het je binnen ziet .

Ik zou er niet teveel achter zoeken. Wil je dat toch, bedenk dan iets leuks positiefs ; wie weet komt het nog uit ook.