ik hoorde van de week iemand op rtl 7 en die geleerde heer vertelde dat er een nieuwe aan zit te komen...lekker bemoedigend he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk nieuws
Het ziet er nu naar uit dat er een lichte groei aankomt. Maar als je het nieuws volgt weet je dat Nederland een staatsschuld heeft van 29 tot 39 miljard. Dit zal opgelost worden door bezuinigingen en dergelijke. Omdat er zoveel bezuinigd moet worden, zal de koopkracht afnemen. Dat betekend dat de consument ook minder gaat kopen en de economie weer omlaag gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel tekenen die erop wijzen dat de crisis afneemt. Zo wordt de olieprijs steeds hoger, trekken de autoverkopen aan en neemt het aantal nieuwe bedrijven toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel mondjes maat maar we gaan er nog jaren last van krijgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nu zijn de consumenten aan de beurt. De crisis is een wolk die overtrekt en steeds weer boven andere delen van de samenleving hangt. En denk maar niet dat wij er relatief goed doorheen zijn gekomen. Wacht maar af, totdat de crisis echt over is, dus over een jaar of 10 misschien.