Durf je ongegeneerd in een vuilnisbak te duiken of voel je je bekeken als de ene na de andere omstander naar je kijkt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Ik heb geen reden om een vuilnisbak in te duiken dus ik maar me er ook niet zo druk om :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat de reden ook zou zijn waarom ik uberhaupt in een vuilnisbak zou willen duiken, ik weet zeker dat ik het niet ongegeneerd zou kunnen doen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het lijkt mij niet echt normaal gedrag, en meestal voel je je dan ongemakkelijk. Tenminste dat denk ik ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het eenmaal een keer gedaan hebt dan heb je daarna geen schaamte meer joh. Dan zie je het niet eens meer als de mensen naar je kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt geheel aan de situatie. Let me explain:
- Op een festival bijvoorbeeld heb ik het al klaargespeeld een vuilnisbak in te springen. Hierbij was wel van belang de hoge mate alcohol en andere geestverruimende middelen in mijn bloed.
- Op een doordeweekse dag als ik met mijn werk bezig ben heb ik deze drang nog nooit gehad.

Waar ligt dit verschil aan, dezelfde mens edoch in een andere situatie niet dezelfde drang... Mijn verklaring hiervoor is als volgt;

Het ligt voornamelijk aan hoe je jezelf voetl en ook is er een kleine rol weggelegd voor de medemens. In een omgeving als een festival maken er zich minder mensen druk om dan in een omgeving als een winkelstraat. Op een festival reageert iedereen hier heel laconiek op, terwijl in een stad er altijd mensen zijn welke je een beetje raar vinden... Vandaar dat je dan de drang ook niet hebt of uitoefent...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de honger maar groot genoeg is, zal 't je na een tijdje niks meer kunnen schelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik een goede reden heb, dan zou ik dat wel doen. Maar om nou voor mijn lol zoiets te doen, nee niet echt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jahoor, geen probleem.
Het overkomt me wel eens dat ik per ongeluk iets in de vuilnisbak "meegooi" met een papiertje of zo.
Dan haal ik het eruit en voel me totaal niet bekeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je doelt op het weghalen van voor jou interessante spulletjes die door een ander weggegooid zijn zou ik niet weten waar je je voor te schamen hebt.

Sterker nog: ik ben eigenlijk van mening dat juist mensen die bijvoorbeeld, zoals ik vorige week meemaakte, een hele doos vol nieuwe wol en garen bij het grofvuil zetten (en dus niet eens even de moeite namen om dit aan de recycleboer aan te bieden) zich de ogen uit de kop zouden moeten schamen.