Ik heb zo'n standaard achterzak-portomonnee. Alleen hierin breken mijn pasjes in tweeën, wat is de beste manier om dat te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Je kan er een metalen plaatje in doen, dat buigt niet zo snel.
ik heb er trouwens helemaal geen last van, misschien betere kwaliteit kopen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Niet gaan zitten!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een hoesje om de pasjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een betere portomonnee kopen. Die had je zelf ook wel kunnen beantwoorden toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je portemonnee niet in je achterzak stoppen. Buiten het feit dat je pasjes breken e.d. loop je ook nog eens een verhoogd risico dat je portemonnee door onverlaten uit je achterzak wordt gevist zonder dat je er erg in hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een portomonne kopen van hard materiaal
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een stalen plaatje bij je pasje doen dat net zo groot is als het pasje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het probleem is vaak niet eens zozeer dat je er op gaat zitten, maar meer dat er net een drukker in je portemonnee zit waardoor het wel erg wordt als je gaat zitten. Probeer dus een portemonnee te zoeken waar niet binnenin een drukknoop zit..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stop je portemonnee in je voorzak.

Doe veel meer pasjes in je portemonnee, allemaal tegen elkaar aan. Dat breekt nooit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je pasjes niet in je portemonnee stoppen en al helemaal niet in je kontzak, dat is vragen om problemen.
Gewoon het stapeltje met twee elastiekjes er omheen in je zijzak. Telefoon in je andere zak, bankbiljetten gevouwen (eventueel met een paperclip) in je éne kontzak, muntjes in je andere.