Heeft een aap ook een kussen nodig als hij slaapt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb in de dierentuinen en de oerwouden nog nooit een kussen zien liggen dus ik denk het niet.....

Mijn zwager dan wel weer :). Maar als ik in de dierentuin of in het wild kijk dan hebben ze daar geen kussens dus ook niet nodig denk ik.

Net zoals de mens en elk dier heeft de aap geen kussen nodig om te slapen. De mens gebruikt het alleen voor comfort, niet omdat het nodig is.

nee, geen kussen, maar ik heb op diverse documentaires wel gezien dat zij hun bedje van takken met zorg opmaakten en schikten :)

Apen maken nesten van bladeren of droog gras. Het is ook te zien op tv of in de dierentuin. Maar als er geen materiaal als kussen te gebruiken is leunen ze ook wel eens tegen elkaar aan. Of ze slapen met hun hoofd op handen. Mensen slapen ook niet altijd met een kussen onder het hoofd, ik tenminste niet.

Nee hoor, waarom moet een aap nou kussen nodig omte kunnen slapen. Maar misschien in een asiel geven ze wel een kus...

nee, ik slaap zonder kussen.

Een aap heeft twee kussen nodig om te gaan slapen. Een links en een rechts op z'n wang.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100