wat voor dingen kan je in een portfolio stoppen?

hiermee bedoel ik:

een portfolio voor een ICT school (dus om naar een andere school te gaan)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk he, dat de trefwoorden in alfabetische volgorde worden gezet. Nu maar puzzelen welke zin hij geschreven heeft... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kopier altijd mijn vraag en extra uitleg, heb ik ook meteen goede trefwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naja, 'hiermee' 'bedoel' 'ik' zijn geen goede trefwoorden voor deze vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat klopt. maar ik heb tenminste iets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat komt omdat leraren op scholen nu beginnen te zeiken over die onzin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad heel duidelijk. Jij vindt het onzin en je vindt dat de leraren zeuren, dus is het heel moeilijk om jezelf aan te zetten om aan het zeuren van de leraren gehoor te geven en je met die onzin bezig te gaan houden. Een attitude-verandering zou helpen... Moeilijk woord? Zoek het op, dan ben je gelijk goed bezig... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leraren zeuren wel te veel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij noemt het zeuren, maar het zal wel nodig zijn, want anders doe je helemaal niets. Stel je eens voor dat ze je er niet meer aan helpen herinneren dat je iets moet leren, iets moet inleveren of wat ook... Dan doe je toch helemaal niets meer of ben ik nu mis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@dounje zullen we maar op houden met deze discussie

Antwoorden (4)

Wat zijn mijn sterke en zwakke punten?
Welke competenties beheers ik goed,
welke zou ik kunnen verbeteren?
Wat is het belang van bepaalde competenties voor mijn loopbaan?
Hoe kan ik anderen laten zien waar ik goed in ben?
Hoe kan ik mijn zwakke punten verbeteren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een portfolio voor een ICT school zul je meestal online maken. Maak dus een website, met daarop links naar artikeleln die jij interessant vind. En daarnaast zet je er eigen gemaakte software op (als je dat al hebt).

Het is natuurlijk afhankelijk van de school waarop je wilt worden toegelaten, maar normaal wordt er niet van je verwacht dat je al een heel uitgebreid portfolio hebt als je aan een opleiding begint. Dus laat zien wat je al kan, en zet er vooral ook dingen in waardoor jij geinspireerd wordt, dus wat je wilt leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je CV
Aanbevelingen /feedback van werkgevers en/of collega's
Sterkte-zwakte analyse (SWOT)
Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)
Diploma's en bewijzen van kunnen
Uitslagen van persoonlijkheidstest met een reflectie hier op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Curriculum vitae,met werkervaring, hobbies, interessen etc.