Als je eenmaal op niveau 5 zit

dan kun je nog doorgroeien naar niveau 6 t/m 10. Maar er lijkt geen enkel voordeel meer te zijn, want je krijgt niet meer vragen of antwoorden of andere credits. Waarom?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je doet het voor de eer (voor je zelf)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

allemaal ter meerdere glorie en eer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is gewoon voor de eer, dan kan je tegen je vrienden zeggen dat je in niveau 9 zit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
staat toch leuk dat je niveau 10 hebt, ik ben de master kan je dan zeggen.

En stel je dagelijks 25 vragen en geef je 100 antwoorden, meer als zat toch ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Staat gewoon leuk maar inhoudelijk maakt het inderdaad niets uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je gaat veelste hard man :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, het is gewoon voor de sier denk ik. En sowieso is er natuurlijk niet echt een enorm voordeel als je level weet ik hoe veel dan ook bent. Je kan dan mensen een negatief duimpje geven en weet ik wat meer, maar uiteindelijk voegt dat natuurlijk ook niet enorm veel toe aan deze site. Het is gewoon leuk, ook als je verder niks extra's kan doen vind ik. En het is natuurlijk ook niet zo een kunst om zoveel punten te halen, als je maar zoveel mogelijk op elk vraag antwoord gaat geven ben je er snel..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik let niet zo op de punten die ik zelf behaal, als ik een beste antwoord geef, is dat waar ik blij mee ben, niet die tien punten die ik ermee verdien. (als het euro's waren misschien wel ;) Maar wanneer ik een vraag stel, en krijg antwoorden waar ik van denk dat ze gegeven zijn voor de punten... of gewoon voor de lol, kijk ik wel naar het punten aantal van de personen die antwoord geven. Iemand met meer punten is langer op de site actief. Wil overigens niet zeggen dan het antwoord dan altijd beter is... En als ik iemand van 80 zie, dan heb daar respect voor, niet omdat ze oud, stijf en chagrijnig zijn, maar omdat ze die leeftijd behaald hebben, zo zie ik het hier ook een beetje. Mensen groeien...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Enige "voordeel" dat ik me kan bedenken is dat die balletjes onder je afbeelding van saai grijs naar warm paars kleuren. Verder zullen sommige deelnemers ongetwijfeld een bepaalde statuur (menen te kunnen) ontlenen aan die extra hoge niveaus.

Afsluitend: wat niet is kan altijd nog komen natuurlijk. Deze site is nog volop in ontwikkeling inclusief dat hele waarderingssysteem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gaat niet om de knikkers maar om het spel!
Moet je voordelen krijgen om nog goeie vragen te beantwoorden?
Maar ik geef toe dat de punten een leuke bijkomstigheid zijn, maar het doel blijft goede antwoorden geven om kennis te delen of een goed advies te geven Op het moment dat je aan het puntenjagen bent, ga je voorbij aan dit doel, zeker als je je overbodige of onzinantwoorden plaatst om punten te scoren.