wat zou voor hobby zou je kunnen doen, met schrijven (zie link in uitleg)

http://www.goeievraag.nl/vraag/bestaat-goede-betrouwbare-sportkeuze-test.46784

neem hiervan het eerste antwoord. daar staat dat ik ook iets met schrijven kan gaan doen. maar wat zou ik hiermee kunnen doen. het moet wel iets betaalbaars zijn(lees voordat je deze vraag beantwoord ook de vraag van de link)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@florian94 hoe bedoel

Antwoorden (2)

Artikelen schrijven voor opiniesites, politieke partijen, school- of werkblaadje, columns schrijven en een blog opstarten... Er zijn veel mogelijkheden. Ik zou zeggen: begin met schrijven, op een manier die jij leuk vind, en kijk wat je daarmee kan.

Schrijven is zo breed, je kunt zoveel verschillende kanten op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het moet wel een hobby zijn waardoor ik muziek kan laten vervallen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan toch met elke hobby.
Als je er maar genoeg tijd aan besteed.
Ga eens op een schrijfcursus, of zoek een schrijfclub.