Als ik schrijf met mijn nieuwe dure vulpen slaat hij soms letters over, er komt geen inkt op papier. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

misschien komt er ergens lucht in waar dat niet zou moeten, ga er mee terug naar de winkel
anneliez
10 jaar geleden
Het kan zijn dat je te veel "druk" op de pen uitoefent, dan splijt de punt van de pen en komt er geen letter/inkt op het papier. Probeer het uit met op een blok schrijven zonder of met heel weinig druk.
Ook kan het zijn dat je de pen verkeerd vast houdt.
De in de reacties eerder genoemde vetplek op het papier kan inderdaad ook.

Antwoord
Verkrampt vasthouden of met te veel druk schrijven, dat kan de reden zijn.