Is er een NL's equivalent van JustGiving.com?

Ik doe een uitdaging (150 Munros in Schotland bewandelen) voor de stichting 'de Wereld Vredes Vlam' (WorldPeaceFlame.org), een Nederlandse stichting. Zelf leef ik in Engeland. Hier is een overkoepelende website, genaamd JustGiving.com erg handig, waar het goede doel zich kan registreren en de actie van een individu kan adverteren. Sponsors kunnen direct geld overmaken en aansporingen intypen. JustGiving zorgt zelfs voor GiftAid, wat betekent dat meer gegeven wordt dan er wordt overgemaakt.

Mijn vraag: is er een Nederlands equivalent van JustGiving.com? Dwz een organisatie die contact tussen het algemene publiek en het goede doel ondersteunt en donaties erg eenvoudig maakt?

Alle informatie en tips zijn welkom!
Alvast bedankt!
Chantal

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Goede Doelen Gids
Als u doneert aan goede doelen doet u dat in het vertrouwen dat uw geld goed terechtkomt. De Goede Doelen Gids voorziet u van betrouwbare en objectieve informatie over het geven aan goede doelen met een CBF-Keur, een CBF Verklaring van geen bezwaar en een CBF Certificaat voor kleine goede doelen.