Hoe moet je op je vingers fluiten?

Deze vraag komt van één van mijn kinderen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk fluiten +

Het beste antwoord

Op onderstaande link een hele handleiding. Al werkt oefenen in de praktijk toch het beste met iemand die het kan, zo heb ik het binnen een half uurtje onder de knie gekregen. Zowel op 1 hand als op 2 handen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon één of meer vingers tegen de onderkant van je tong en blazen.

Als jongetje van negen lukte het mij, na veel oefenen, om op elke willekeurige combinatie van 1 tot 6 (niet meer dan drie per hand) vingers te fluiten.

Flink oefenen dus!
14 jaar geleden
Leer ze eerst duim en wijsvinger onder de tong in de mond te stoppen en oefenen met gewoon te blazen, dan komt er al een ander geluid uit de mond op hun vingers en zal er iedere keer een ander geluid uitkomen. En dan verder gaan met de aangegeven site van het antwoord hierboven.
Op een dag kunnen ze fluiten en denk jij dat je naar gefloten wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk om dit te oefenen, nog geen fluitgeluid gehoord, maar we gaan door. +
met 1 hand?
doe duim en je wijsvinger bij elkaar net of je 1blikje vas houd! dat doeje? de punt van de tong tegen d stuting van je vingers dan klap je de tong iets naar achteren niet te ver na tuurlijk je knokkels van je duim en je wijvinger niet in de mond! en nu fluiten succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's een hele goeie vraag :) Ik kan het nog steeds niet, ondanks dat ik deze site geprobeerd heb. Tis nog steeds veel lucht en vocht, weinig gefluit.

Jammer want ik vind nog steeds dat op je vingers kunnen fluiten errug stoer is! :)