hoe vaak per dag moet je guppy's voeren?

ik heb gisteren guppy's gekocht en vanmorgen gevoerd maar het lijkt net of ze nu weer honger hebben omdat ze de helen tijd boven aan het aquarium zitten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.5K

Het beste antwoord

Guppen zwemmen altijd boven in het aquarium, dat is niet omdat ze honger hebben
Vissen hebben verschillende zwem plekken.
Er zijn vissen die altijd bij de bodem zwemmen , in het midden en zoals jouw guppy's boven in
1 of 2 maal daags voeren is genoeg.
Ik voer ze alleen 's morgens
veel lezier met je guppen

Toegevoegd na 2 minuten:
lezier= natuurlijk plezier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Eerder om de dag dan dagelijks.
En het voer moet binnen 2 minuten op zijn. Anders geef je te veel.
Mensen zijn erg geneigd te veel voer te geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Guppy's voeren 1 keer in de 2 dagen. Als je te veel voer geeft wordt het water snel troebel en gaat stinken.