Kan ik met mijn oude ov kaart (geldig tot en met december) nog gratis reizen en mensen met korting meenemen in de trein?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Vorige week stond op nu.nl dat de ov jaarkaart van 2009 nog tot 31 januari geldig is, omdat de ov-chipkaart nog niet helemaal goed gaat. Je jaarkaart is dus geldig tot dan onder dezelfde voorwaarden en je kunt dus ook nog steeds mensen meenemen. Maximaal 3 extra voor 40% korting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ne, dit kan niet omdat de kaart verlopen is.