Waarom al die vragen terwijl je ze meestal zelf al kunt beantwoorden via internet of in naslagwerken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Niet alle vragen zijn zo een twee drie even op te zoeken op internet.
De mensen willen ook graag de mening van iemand anders horen.
Vooral als het gaat om persoonlijke ervaringen.
En heel veel mensen zitten gewoon voor de gezelligheid hier,het contact met elkaar heeft een bepaalde band geschapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in ,een hoop mensen komen ook voor de gezelligheid,ik zelf ook.maar echt,bij sommige vragen denk ik...kijk op internet en je weet het antwoord

Andere antwoorden (5)

Omdat deze vraag stellen hier naartoe leidt, wellicht. Ik weet het niet, misschien is er de hoop dat iemand met de juiste expertise toevalligerwijs vlot en in eigen woorden antwoord kan geven op een vraag, terwijl je anders een aantal sites af zou moeten om het antwoord eruit te distilleren. Misschien is het gewoon omdat mensen het spelletje leuk vinden. Dit zal per persoon verschillend zijn, eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feitelijke vragen wel inderdaad, maar vragen gebaseerd op levenservaring zijn vaak niet de beantwoorden met een simpel antwoord.
Zelfs 2 dezelfde antwoorden kunnen verschillend zijn onderbouwd waar je zelf weer een lering uit kunt halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ervaring is, dat als j eem levenservaring neer zet, dat je dan als rrn magneet voor minnetjes fungeert.
Klopt, daar is GV toch niet voor... GV is voor vragen en antwoorden die nergens terug te vinden zijn, dan bouwt GV een databank op van zaken die ze met succes kunnen gebruiken als vraagbaak voor anderen...

Voor mij zijn alle vragen die eenvoudig met een wikiwiki of google link waard om gewist te worden, chatvragen daarentegen zouden van mij wel mogen, why not? Als het maar iets oplevert dat niet in wikiwiki of google staat...

Waarom al die vragen: Omdat ze niet gewist worden, daarom zijn ze er nog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, omdat mensen een mening erbij willen. De interpretatie van het antwoord is de extra pindakaas op de boterham.

Overigens had je deze vraag ook via GV zoeken kunnen beantwoorden want hij wordt elke 4 weken hier gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen vragen, wanneer zij hun eigen mening bevestigd willen hebben. Het gaat dus niet om HET anwoord, maar om HUN antwoord. Daarom zijn vele vragen zinloos.