Wat zoe je doen als blijkt dat alles wat je kent niet meer bestaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ken het fenomeen 'bestaan'. Als alles wat ik ken niet meer bestaat, dan bestaat 'bestaan' ook niet meer. Ik kan dus niets meer doen, aangezien ik niet langer besta.

Iets nieuws gaan kennen.

Petrus begroeten en hem vragen of hij niet een goed woordje voor me kan doen bij de Grote Baas.

Herpakken en doorleven. Mensen die een enorme schok te verwerken krijgen, komen in een soortgelijke situatie terecht. Mensen die hun hele gezin verliezen, mensen die zwaar gehandicapt raken, mensen die getroffen worden door grote persoonlijke rampen, daarvan verschuift het denkraam zó drastisch dat hun hele wereldbeeld is veranderd. 'Zijn wereld stortte in' geeft daar uitdrukking aan. En toch zijn ook die mensen (meestal) zo krachtig, veerkrachtig, dat ze zich weer herpakken en na enige tijd van rouw, domweg verder gaan met leven. Maar wellicht wel een heel ander leven dan eerder, dan voor dat hun wereld instortte.

Wouw, een nieuwe dimensie. Nieuwe kennis opdoen.

Dan zou ik niks meer kunnen. Tenminste want ik ken het fenomeen bestaan en dan kan je niks meer :D

Opstaan en verder gaan, een mens heeft een groot aanpassingsvermogen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100