Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zoe je doen als blijkt dat alles wat je kent niet meer bestaat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
751

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken het fenomeen 'bestaan'. Als alles wat ik ken niet meer bestaat, dan bestaat 'bestaan' ook niet meer. Ik kan dus niets meer doen, aangezien ik niet langer besta.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Iets nieuws gaan kennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Petrus begroeten en hem vragen of hij niet een goed woordje voor me kan doen bij de Grote Baas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Herpakken en doorleven.

Mensen die een enorme schok te verwerken krijgen, komen in een soortgelijke situatie terecht. Mensen die hun hele gezin verliezen, mensen die zwaar gehandicapt raken, mensen die getroffen worden door grote persoonlijke rampen, daarvan verschuift het denkraam zó drastisch dat hun hele wereldbeeld is veranderd. 'Zijn wereld stortte in' geeft daar uitdrukking aan.
En toch zijn ook die mensen (meestal) zo krachtig, veerkrachtig, dat ze zich weer herpakken en na enige tijd van rouw, domweg verder gaan met leven. Maar wellicht wel een heel ander leven dan eerder, dan voor dat hun wereld instortte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wouw, een nieuwe dimensie.
Nieuwe kennis opdoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zou ik niks meer kunnen.
Tenminste want ik ken het fenomeen bestaan
en dan kan je niks meer :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opstaan en verder gaan, een mens heeft een groot aanpassingsvermogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding