Wat zoe je doen als blijkt dat alles wat je kent niet meer bestaat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik ken het fenomeen 'bestaan'. Als alles wat ik ken niet meer bestaat, dan bestaat 'bestaan' ook niet meer. Ik kan dus niets meer doen, aangezien ik niet langer besta.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Iets nieuws gaan kennen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Petrus begroeten en hem vragen of hij niet een goed woordje voor me kan doen bij de Grote Baas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Herpakken en doorleven.

Mensen die een enorme schok te verwerken krijgen, komen in een soortgelijke situatie terecht. Mensen die hun hele gezin verliezen, mensen die zwaar gehandicapt raken, mensen die getroffen worden door grote persoonlijke rampen, daarvan verschuift het denkraam zó drastisch dat hun hele wereldbeeld is veranderd. 'Zijn wereld stortte in' geeft daar uitdrukking aan.
En toch zijn ook die mensen (meestal) zo krachtig, veerkrachtig, dat ze zich weer herpakken en na enige tijd van rouw, domweg verder gaan met leven. Maar wellicht wel een heel ander leven dan eerder, dan voor dat hun wereld instortte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wouw, een nieuwe dimensie.
Nieuwe kennis opdoen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zou ik niks meer kunnen.
Tenminste want ik ken het fenomeen bestaan
en dan kan je niks meer :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opstaan en verder gaan, een mens heeft een groot aanpassingsvermogen.