Is het waar dat je bij de LV 16610 (v serie, 2009 model) de band niet meer kunt openvouwen naar de duikers stand (extra groter maken)?

Ik heb er net een gekocht, maar kan de band niet extra groter maken (zonder een schakel bij te plaatsten) door het open te klikken naar de duikers positie, is dit normaal bij de nieuwe modellen vanaf augustus 2009? De andere versies van de 16610 is het wel mogelijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Met andere woorden, heb ik wel een originele horloge?! ik heb wel de volle mep moeten betalen hiervoor.

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je dit horloge laten controleren bij een horlogier, of heb je het op de gok gekocht? Ik ga er van uit dat je oud en wijs genoeg bent om geen duizenden euro's uit te geven voor een nepper. Ik zou er mee naar een expert gaan om dit euvel te laten verhelpen.

Ten eerste snap ik niet dat je voor een verschil van 300 euro niet naar een reguliere juwelier gaat, maar dat terzijde. Verder staat er op de rolex site niets vermeld over duikersswitch bij de LV, dus vermoed dat het wel mee zal vallen. Als je toch twijfeld over de echtheid, zou ik toch een bezoekje wagen aan een erkend juwelier met verstand van zaken!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100