+1 mooi

Andere antwoorden (11)

wat een lieve vraag ,in een liefdes brief .Als je dat niet durft de gene uitnodigen voor een etentje ,dan voel je misschien aan of wederzijds is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kijkt de ander diep in de ogen en zegt wat je voelt. Als je het vanuit je gevoel doet, komt het zeker aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder een balkon met je gitaar in het maanlicht.
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
bronvermelding geeft, gezien de vraagsteller, toegevoegde waarde.
overigens: dat minnetje komt niet van mij...
AWM
14 jaar geleden
Bronvermelding? Mezelf! Zo doe ik het altijd!
O SOLO MIO!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minnetje gecompenseerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh Antwoordman.. :-,
itsme
14 jaar geleden
Dit wordt nog wat moois.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk je?
Wees jezelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet dat er een "beste"manier is Babyfaced. Er zijn er vele en ieder van die manier kan op dat moment de juiste zijn. Ik verklaar mijn dame nog bijna iedere dag mijn liefde,ook al zijn we bijna 50 jaar getrouwd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste manier is een originele, zelfbedachte manier. Dus *niet* één van de antwoorden hier na-apen.

Je kunt uit onze antwoorden wel tips halen.

Ik heb mijn eerste vriendinnetje een grote bos gele rozen gegeven. In die bos zaten twee rode rozen.

Sindsdien ben ik ook een goede bekende van de bloemist.
14 jaar geleden
Kijk de ander waar je van houdt aan, diep in de ogen, met alle liefde die je hebt...

En als die het niet ziet, dan hoef je er niets aan toe te voegen...

En als die het ziet, hoef je verder ook niets te zeggen...

zwijg maar met andere woorden...

zwijg, maar met andere woorden...

zwijg maar, met andere woorden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door het gewoon te laten merken denk ik :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een boodschap is een zender en een ontvanger nodig. Pas als je weet dat die er allebei zijn kan je de boodschap sturen.

Open je hart en je weet wat je moet zeggen, dat is alles.
14 jaar geleden
De beste manier is om het volledig vanuit je eigen gevoel te doen. Zeggen wat je op dat moment denkt en voelt.
Vooraf repeteren heeft geen zin, want als het moment daar is komt het er toch nooit uit zoals je het geoefend hebt. Of het word er heel geforceerd door. Waardoor de bedoeling van het moment geheel verloren gaat.
Niet teveel je best om zo goed mogelijk over te komen. Wees jezelf en laat je verrassen door je eigen woorden. Dan komt het vast wel over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is niet één beste manier. Zolang het uit je hart komt en oprecht is, is het goed.