is het juist dat zwarte vliegen gebouwen invliegen om te sterven?

komen op kantoor uit de ventilatiesystemen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Of ze dat bewust doen weet ik niet, maar als ze toevallig mijn gebouw invliegen wordt de kans om te sterven wel verhoogd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat de bewuste intenties van vliegen zo ver gaan dat ze uberhaupt een plek kunnen kiezen om te sterven. De kans inderdaad dat ze in een kantoorgebouw (door gebrek aan voedsel, of door aircodroogte) het loodje leggen is wel groot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet. Het is vaak wel dat als ze eenmaal binnen zitten dood gaan. Maar daar worden ze vaak bij geholpen door hun grootste natuurlijke vijand, de mens.

Als een vlieg naar binnen vliegt, en je zet het raam open, vliegt hij weer naar buiten, dus zo suicidaal zullen ze niet zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze welk gebouw dan ook invliegen om te sterven is onwaarschijlijk!
Vliegen hebben voor zover mij bekend geen suïcidale neigingen en waarom dan ook nog alleen zwarte vliegen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vliegen vliegen daar zijn ze goed in, maar hun navigatie is nog niet zo goed dat ze uitwegen kunnen vinden elke keer weer...

Dus zitten ze ergens opgesloten dan overleven ze dat niet... En wat valt het meeste op, de grootste lijken natuurlijk... Die kleintjes worden het snelst weer opgeruimd en die zie je het snelst over het hoofd... vandaar...

Toegevoegd na 12 minuten:
En zo veel intelligentie die jij ze toedicht hebben ze helaas nou ook weer niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ze komen op de lucht af van de mensen c.q. 't afval welke zich in de gebouwen bevindt. Een weg terug gaat vaak mis - ze blijven vaak bij ramen achter. Want dat je door een raam niet kunt vliegen, snappen ze niet. En omdat ze sowieso niet zo lang leven, leggen ze vaak daar 't loodje.