sms diensten werken ze echt. zoals find on?

je hebt weer een nieuwe sms dienst die zo gezegt je vrienden kan vinden door hun nummer door te geven. werkt het echt of is het weer nep. in de kleine lettertjes tijdens de reclame lees ik niets over de echtheid. alleen dat het werkt via zendmasten. is dit echt zo?

Toegevoegd na 24 minuten:
de reclame zegt duidelijk dat het werkt via gps mast. ik zie nergens staan qua bronnen ect dat dit niet zo is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/friend-finder-legaal.20558 sluit 'm maar weer...hier kun je je antwoord wel vinden.

Het beste antwoord

Als je al vrienden hebt dan staan die al in je mobieltje... Slaat dus nergens op. Geld-uit-de-zak-klopperij.

Toegevoegd na 54 minuten:
Zelfs al werkt 't: niet aan beginnen. Kost je een vermogen en die oplichters verdienen 't niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

oplichters.!