Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom lopen we tegenwoordig niet meer op klompen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
7.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begrijp dat je een boerin bent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor ik ben geen boerin...
Waarom denk je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat let je?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om dezelfde reden dat we ook niet meer met paard en wagen door de straten rijden.
En het heet......... vooruitgang!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, mooi antwoord! +1

Andere antwoorden (8)

omdat dat niet lekker zit?
heb je wel eens op die dingen gelopen?

vre-su-luk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt duidelijk nog nooit op klompen gelopen. ;)

Klompen zijn bedoeld als een veiligheidsschoeisel dat lang meegaat en makkelijk schoon te maken is. Dat is de reden waarom boeren ze nog steeds gebruiken. In de stad is dit echter niet meer nodig en hebben we liever modieus en makkelijke schoeisel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opklompen lopen schijn gezonder te lopen dan de duurste schoenen,en je krijg nooit geen koude voeten erin.
maar desondanks heb ik het een keer geprobeert ,maar ik kan er niet aan wennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nooit geen?...dus altijd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het loopt ook niet lekker na 1 keer proberen..
Dat is met hakken toch ook zo!!
Gewoon volhouden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na een week heb je voldoende eelt op je wreef, en loop jeer zelfs met blote voeten lekker in. Kwestie van doorzetten. En goeie klompen kopen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit koude voeten? Beklim de K2 er maar eens mee... Piep je wel anders.