Omdat ze niet weten dat ze doorgaan minimaal 1 maat groter moeten nemen als dat ze denken dat hun cupmaat is.

Ik ben niet zo'n fan van Oprah maar door ooit eens een uitzending daarover te hebben gezien heb ik wel geleerd om eindelijk eens goede en fijne BH's te kopen. Dacht ik eerder dat ik B, hooguit C had, bleek dat dus mooi wel een D te zijn.

Tjah, soms kun je ook te bescheiden denken over jezelf ;-)

Toegevoegd na 56 seconden:
Tikfout: doorgaans
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat ze zich niet goed laten informeren in een winkel.
Ik ga sinds 2 jaar na een speciaalzaak, om daar mezelf de goede maat aan te laten meten.
Het is een kwestie van de cupmaat en omvang goed aanvoelen. En niet altijd gaat het op dat wanneer de cupmaat kleiner wordt en de omvang groter, dat hij dan prima zit. Elke vrouw heeft haar eigen maat die het 'best' zit. Veel mensen nemen echter genoegen met minder.
Ik niet meer tegenwoordig :-) Heb wel graag een bh die goed zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze al jaren een bepalde maat dragen en het idee hebben,dat hun lichaam en dus ook hun borsten niet verandert. Enn bezoek aan een goede lingeriezaak is dan ook aan te bevelen! Een andere oorzaak kan zijn dat hun borsten dan beter tot hun recht komen. Maar wat dat betreft,kunnen we beter de vrouwelijke GVers aan het woord laten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doet me denken aan een boertje dat voor zijn vrouw een Bh gaat kopen,vraagt de verkoopster welke maat?
dat weet ik niet zegt hij.
nou zijn ze zo groot als een meloen?nee zegt de boer.
nou zijn ze zo groot als een sinaasappel?nee zegt de boer.
nou zijn ze zo groot als een ei dan?Ja zegt de boer maar dan gebakken.
dus als je ze door je man laat kopen kunnen ze wel eens te klein zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met humor uitgelegd :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt Biertje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 inderdaad gewoon zelf gaan kopen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk antwoord.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eef een leuke maar wel oude mop! Maar antwoord?
Veel vrouwen blijven dezelfde ‘oude’ maat dragen terwijl de maat ondertussen is veranderd. Als je ooit begonnen bent met een cup 75B wil dat niet zeggen dat je die maat jaren later nog hebt. Ons lichaam verandert door leeftijd en hormonale veranderingen zoals zwangerschap en menopauze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste vrouwen zijn i.d.d. niet goed genoeg geinformeerd wat betreft bh's. De eerste 'fout' die wordt gemaakt is de soort bh keuze. Vrouwen zijn sneller geneigd te kijken naar het uiterlijk van de bh, dan te kijken welke soort bh het beste uitkomt voor hun lichaam. Vervolgens maken ze de 'fout' in cupmaat en omvang. Veel vrouwen kennen hun cupmaat i.d.d. niet en de meeste vrouwen lopen in een cupmaat kleiner dan hun werkelijke cupmaat. Veel vrouwen weten niet dat het stukje tussen je oksel en wat voor het begin van de borst wordt aangezien ook nog bij je borst behoort. Hier moet je de cupmaat aan aanpassen, het veranderd het hele aangezicht. Voor de omvang passen de meeste vrouwen de omvang op de meest strakke sluiting. Een bh gaat altijd iets uitrekken, waardoor hij dan niet meer strakker gezet kan worden. En tot slot weten de meeste vrouwen niet hoe je een bh hoort te 'verzorgen'. Bh's moeten gewassen worden in een handwas. Een bh moet je eigenlijk een dag dragen en dan even laten 'rusten'. Dit alles heeft invloed op de pasvorm van een bh.