Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ipod touch sneller word

Mijn ipod touch is ineens heel erg sloom op internet met bv filmpjes kijken of op goeievraag is die ook heel erg sloom terwijl ik wel gewoon 2 of 3 streepjes heb. Hoe kan ik hem weer sneller mamen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ff in de computer ketsen op itunes ff sinchroniseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je ipod gaan updaten of synchroniseren met itunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Missvhien op internet is hij erg sloom of je moet misschien er wat muziek af gooie onnodige apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo veel mogelijk bestanden eraf gooien. Ik had hem eerst volstaan met 40 films, toen ik er 30 afgooide en van 100 naar 30 apps ging, was ie een stuk sneller. En muziek erafgooien die je toch nooit luistert en altijd skipt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 3 streepjes is niet veel trouwens als internet sloom is ligt dat volgens mij niet aan je ipod touch maar aan het internet je kan sneller internetten met een duurde abonoment
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbel klik op de home butten in het scherm met je apps. En dan een van die apps die onderaan staat even vasthouden tot dat er een rood streepje bij komt te staan en dan alle apps afsluiten door er op te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan bedoel ik alle apps die er staan.