waarom trekken mannen hun t-shirt anders uit dan vrouwen?

mannen trekken hun t-shirt van achteren naar voren, vrouwen met 2 handen naar boven. why

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Antwoorden (3)

Omdat er bij vrouwen nog twee punten zijn die in de weg kunnen zitten bij het uittrekken van een t shirt? Dan lijkt me wat extra voorzichtigheid door met 2 handen het shirt omhoog te trekken handiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de manier hoe mannen hun shirt uittrekken blijft het shirt hangen achter de voorgevel van een dame. Echter zorgt de manier van hoe een de dame haar shirt uit trekt ervoor dat het shirt binnestebuiten eindigt. De man vind dit onhanidg en trekt het liever op de mannen manier uit. Tevens zit de shirt van een vrouw vaak strakker en is hierdoor vele malen lastiger uit te trekken dan een mannen shirt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misshien is het een gewoonte