betekent het dat deze wedstrijden om 22 en 23 uur beginnen? (zie uitleg/link)

de wedstrijden om de Spaanse supercup beginnen die op 14 aug. om 22uur en 17 aug. om 23 uur NEDERLANDSE TIJD? Zie link:

http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Supercopa_de_Espa%C3%B1a

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Beetje laat, maar het klopt wel. Zie link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ thanx, dat is wel erg laat, straks kan die 2e wedstrijd tot zowat 1.30 gaan duren inclusief verlenging/strafschoppen.

Andere antwoorden (1)

Klopt wel.
In de Spaanse competitie beginnen top wedstrijden heel vaak op late tijden.
Dit heeft alles met tv rechten te maken. De topper van Barca tegen real is vaak zelfs op een maandag. Dit allemaal, omdat er dan het meeste kans is, dat er zo veel mogenlijk mensen voor de buis zitten.