hoe maak je van een bacardi fles een lamp?

Toegevoegd na 52 minuten:
ik bedoel eigenlijk echt een lamp met een lampenkap. geen waxinelichthouder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (3)

De hals afbreken/zagen en er een waxinelichtje in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind hem orgineel! + 1 
Doe er zo'n kerst snoert in met lampjes en vervolgens de stekker in de stopcontact.

Toegevoegd na 1 minuut:
En voilá  je hebt je (bacardi)lampje(s)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nice (=dus+1)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank U wel! 
Wat heb je nodig:

- schone bacardifles (of elk ander soort fles)
- snijmat,
- stanlymes om karton mee te snijden ,
- een aantal kartonnen ronde onderzettertjes (zoveel als het ledlampje hoog is),
- led-waxinelichtjes (ikea, blokker etc),
- en lijm.

Dit ga je doen:

1) zet het ledlampje op de onderzetter en trek deze om, snij het uit en doe dit bij de volgende ook, zoveel als nodig is, en het liefst net zoveel als het lampje hoog is.
2) als je wilt, laat je er één met rust. (voor de bodem).
3) stapel ze op elkaar, laat het lampje erin zakken, en als het past, lijm je alles aan elkaar (zonder lampje erin) met de onbewerkte natuurlijk als bodem.
4) laat het lampje erin zakken
5) zet het lampje erin. Zet de fles erop.

Ik heb ook de link toegevoegd, daar staan foto's bij met uitleg. Er staat alleen geen lijm bij, dat is aan jou of je dat wilt of niet (mij leek het wel praktisch).

Klaar! Veel plezier hiermee! En natuurlijk kan je dan allerlei soorten flessen hier op zetten, niet alleen bacardiflessen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Natuurlijk kan je die onderzettertjes veruilen voor iets creatievers om een gat in te maken en die lamp erop te zetten....