Hoe is het mgelijk,dat je duinpjes kunt geven aan een vraag die allang gsloten is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Gelukkig IS het mogelijk. Ik kom nog met zekere regelmaat en gesloten vraag - soms van 'voor mijn tijd' - tegen waarop hele goede of hele beroerde antwoorden staan, en dan wil ik nog best eens een oud duimpje uitdelen. Ook voor een reeds lang gesloten maar zeer goede vraag. Ik vind het alleen heel jammer dat je niet meer kunt reageren op zo'n oude vraag, maar ja, wie zou die reactie dan ook nog leven he ? Alleen degenen die het antwoord hebben gegeven en er melding van krijgen. Maar toch is die behoefte er soms. Frustrerend, wel.

Sterker nog, ik heb wel eens bij en meer dan vier maanden oude vraag een vreselijk antwoord geméld, dat de moderatoren mijns inziens nooit over het hoofd hadden mogen zi en omdat er echt gevaarlijke of ontoelaatbare info in stond. Al ben ik dan overigens niet meer terug gegaan om te checken of het ook echt verwijderd is......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord Marleen,plusje van mij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het valt me op dat je wel heel erg bezig bent met (betrokken bent bij) deze site. Ik zou dat niet kunnen.

Andere antwoorden (4)

Dat is mogelijk omdat de site zo is gebouwd.
(Of het ook de bedoeling was...of een foutje... zou je een moderator moeten vragen.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duimpjes geven aan een vraag, is dat iets nieuws?
Waarschijnlijk bedoel je antwoorden. Bij gesloten vragen kan je alsnog aangeven dat jij dit een goed of waardeloos antwoord vind. Zodoende krijgt de beantwoorder waardering en de lezers van het antwoord een beeld van de betrouwbaarheid. Ook bij reeds gesloten vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Jinx,ik heb me vergist,ik bedoel inderdaad antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem :)
Waarom niet? Je kunt een antwoord nog steeds waardevol vinden. En de duimpjes hebben invloed op de volgorde waarin de antwoorden worden getoond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of de vraag gesloten is of niet doet natuurlijk niets af aan de waarde die je aan het antwoord toekent.
Ik lees ook nog wel eens 'oude vragen' door en zie dan antwoorden die ik alsnog waardeer met een plusje, puur en alleen omdat het antwoord mijn kennis vergroot, of omdat ik het interessant vindt...