Veel luisteren naar Engelse boeken of films enzo, daar praten ze Engels en dan moet je dat gewoon na proberen te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je eventueel ook zonder, of met engelse ondertiteling doen. Dan ga je echt op het engels letten en niet alsnog spieken bij de nederlandse ondertiteling
Meezingen met liedjes!
Ik spreek vloeiend engels omdat ik al vanaf mn 10e ofzo, meezing met liedjes
Als je dan probeerd de liedjes te 'vertalen' en kijken wat ze eigenlijk aan het zingen/rappen zijn, dan verbeter je gegarandeerd je uitspraak en inzicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt vreemd maar probeer te gamen met Engelsen. Zij hebben vaak een headset en praten daardoor. Probeer een gesprek aan te knopen met ze.
Hierdoor spreek ik ook een aardig woordje Engels.