Wij zoeken leuke, interessante, spannende, chique, en originele omschrijvingen van bijv. het woord kantoormedewerker?

op miljoenen formulieren wordt er altijd en eeuwig naar je beroep gevraagd.... en uit pure balorigheid wilden wij nou wel es wat ánders invullen dan kantoormedewerker.
het gaat hier om o.a. order-intake-agent, en om export medewerker.... maar ja, wij vinden dat saai.

wie weet heeft u grappige, briljante of rare ideeen om dat eens anders te noemen?

;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik niet proberen te lachen met de ellendige formulierenstapel waar men tegenwoordig onder bedolven wordt? we waren een acceptatieformulier voor Dela aan het invullen.... ze willen nog weten wat je op de 3e jaar als ontbijt hebt gegeten. daar werden we boos van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bureau-employe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry,reactie moest antwoord zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
no worries!

Het beste antwoord

Aankomend letters en cijvertjes specialist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahahaha, da's een goeie kandidaat voor het eestvolgende formulier... haha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt ons erg aan het lachen gemaakt ;-) het formulieren leven is wat draaglijker.

Andere antwoorden (7)

Klerk misschien..........?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muismatjesbetaster (ster)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
General Office Representative en voor de
Export medewerker: International Office Representative

Als het simpeler moet:
Ordernoteerder of Ordernoteerder Buitenland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie, en nog bruikbaar ook :-)
Customer relations officer en Foreign relations officer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Travailleur des transports internationaux.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bureau-Employe

Toegevoegd na 1 minuut:
Desk-beheerder