mijn rechter oorlel, een beetje erachter doet pijn, is dik, wat kan het zijn

Ik heb al een jaar ofzo geen oorbellen gedragen dus dat kan het niet zijn. Het voelt als een bobbeltje ik ben bang dat het uitgezaaide oor tumor is ofzo.. Help plz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Antwoorden (5)

Ik weet niet hoe oud je bent. Maar het kan een puistje zijn. Ben je er niet zeker van, ga dan gewoon bij de dokter langs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees niet bang en ga naar de dokter ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde bij mijn linker oor. Ben ermee langs de huisarts geweest (heb het trouwens al enkele jaren) en de huisarts zei dat het een ontstoken talg kliertje is en dus te vergelijken met een puist diep in je huid. Ik zou voor de zekerheid even langs gaan, maar maak je niet al te druk. Ik loop er al zo lang mee ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja zoals iedereen zegt, naar de dokter! misschien een verstopte speeksel klier, dit is niet erg ingewikkeld op te lossen, veel zure zuurtjes eten en pittige dingen dus eigenlijk eten waarbij je veel speeksel aan maakt.. en een beetje masseren maar als het er al bijna een jaar zit vraag ik me af of het dit ook echt is en of het helpt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Het kan zeker wel een onsteking zijn. Mijn moeder draagt al 10 jaar geen oorbellen meer, maar 1 gaatje is nog steeds niet dicht en is 1-2 keer per jaar ontstoken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm, neem mij niet kwalijk.. Maar sinds wanneer zitten er speekselklieren achter je oorlellen? En war hebben je oren met wat je eet te maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou die zitten er hoor! echt, had ik ook!
mijn oma had dit laatst ook en is naar de dokter gegaan ze kreeg antibiotica en toen was het snel weer weg. maar ik weet niet of jij het zelfde hebt.
ik zou morgen even langs de dokter gaan.