ik heb soms steken in me hart. ik schrik dan en denk dat ik doodga, hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Het kan komen door een ader die beknelt raakt bij het inademen of door een tekort aan zuurstof doordat een ader beknelt of verstopt zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat kan je er aan doen of om dit te verkomen . Ik heb het namelijk ook soms en het is echt irritant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie het prima advies van lappiekat.
Hier had ik vroeger ook last van, bij mij bleek het de ribband oftewel de aanhechtingen van de ribben te zijn, niets aan de hand. Misschien een keer een hartfilmpje laten maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook wel eens. Meestal gaat het vanzelf weer over. Probeer als je het hebt een x heel diep in te ademen. Meestal gaat het dan over. Mocht het regelmatig voorkomen echt even naar de huisarts gaan. Het hoeft misschien niks te zijn, maar je wordt er zelf een stuk rustiger van.