Dat zou best kunnen.
Ik in iedergeval wel en dat komt door de vragen die er gesteld worden. Ze zijn niet meer 'goeievraag' waardig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan heel goed. De zomervakantie is begonnen. Misschien daardoor?
En door het moderaten worden veel slechte vragen eruitgehaald. Misschien dat die personen het nu opgegeven hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is in deze tijd altijd iets minder druk .
De vakanties zijn begonnen en hebben gv op een laag pitje gezet .
En de mensen zijn geneigd om met het mooie weer naar buiten te gaan .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het valt me op dat GV momenteel n soort IT-vraagbaak aan t worden is, het is mij ook opgevallen dat er minder leuke vragen zijn