Makkelijk het Nederlands nieuws volgen in Frankrijk

Ik heb een handige site ontdekt om makkelijk het (Nederlandse) nieuws te volgen als ik in Frankrijk ben[url=http://www.voorpagina.info]Voorpagina.info[/url]
Heeft iemand nog meer suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Nu.nl is een overzichtelijke site waar al het nieuws te vinden is.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo makkelijk , maar wel avontuurlijk is de Wereldomroep. Met een radio die ook Korte golf kan ontvangen kan je in Frankrijk afstemmen op de radio en luisteren naar het nieuws en programma's.

Interferentie, atmosferische condities en storing zorgen voor een avontuurlijk wel/ niet effect of je op een ochtend een uitzending kan horen.

http://www.rnw.nl/nederlands
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In frankrijk heb je een hele hoop kranten verkoop punten waar ze ook de nederlandse kranten verkopen je kunt ook de site van de krant zelf bekijken daar staar ook veel nieuws op ook kun je op de site van je regio veel nieuws vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nos.nl! Afleveringen terug bekijken.
Of heb je
Een ipod/iphone/ipad?: nos app met alle video's