Wat kan een goede stelling zijn op het gebied van facility management?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Facility Management is een zeer breed vakgebied, waarvan de inrichting van werkplekken een belangrijk onderdeel is. Echter, steeds meer mensen willen niet alleen een werkplek op kantoor, ze willen ook thuis kunnen werken. De vraag is in hoeverre Facility Management ook verantwoordelijk is voor een optimale thuiswerkplek (gezond, ergonomisch verantwoord). Van deze vraag zou je een stelling kunnen maken:

"Facility Management is verantwoordelijk voor een optimale werkplek, zowel op kantoor als thuis."

Interessante vragen die bij zo'n stelling horen zijn:
- Kan je Facility Management verantwoordelijk maken voor de optimale inrichting van een thuiswerkplek?
- Hoe ver gaat deze verantwoordelijkheid, waar liggen de grenzen (bijvoorbeeld: Kan je een medewerker verplichten te investeren in een goede thuiswerkplek of moet het bedrijf dat betalen?).
- Wanneer is een thuiswerkplek optimaal -of- hoe ziet een optimale thuiswerkplek er uit?
- Etc. etc.