Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

oorknopje van oorbel in oor gegroeid wat nu?

Ik heb tijdje geleden mijn 2de gaatje laten schieten, De zweerknopjes mochten eruit en ik heb andere oorbellen gekocht en erin gedaan. Maar nu wil ik ze eruit halen blijkt het dat mijn oorknopje dus niet de oorbel zelf maar het knopje waarmee je zorgt dat je oorbel er niet uitgaat in mijn oor is gegroeid :O Wat moet ik nu doen? de dokter? piercing shop? zelf doen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik had de oorbellen al een paar weken in en heb niet gedraaid enz. De ene kan eruit de andere niet. Ik ga morgen half 3 naar schiphol op vakantie dus moet ik er voor zorgen dat ik daarvoor nog naar dokter of piercingshop ga ander word het alleen maar erger:o. Wat gaan ze doen? Aanzitten doe ik inderdaad maar niet meer... Oehh wat eng

Toegevoegd na 1 uur:
Het d

Toegevoegd na 1 uur:
Het doet trouwens ook heel erg pijn daar wou ik ze er uithalen dat ik op vakantie geen pijn heb enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
5.2K
Kimath
12 jaar geleden
heb je gewoon de oorbellen 1 dag gedragen? dan lijkt het mij raar dat die er in gegroeid is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet sws elke dag paar van zulke druppels in doen en zo vaak aan draaien als mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch even naar de huisarts gaan. Zeker niet zelf eruit peuteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding