oorknopje van oorbel in oor gegroeid wat nu?

Ik heb tijdje geleden mijn 2de gaatje laten schieten, De zweerknopjes mochten eruit en ik heb andere oorbellen gekocht en erin gedaan. Maar nu wil ik ze eruit halen blijkt het dat mijn oorknopje dus niet de oorbel zelf maar het knopje waarmee je zorgt dat je oorbel er niet uitgaat in mijn oor is gegroeid :O Wat moet ik nu doen? de dokter? piercing shop? zelf doen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik had de oorbellen al een paar weken in en heb niet gedraaid enz. De ene kan eruit de andere niet. Ik ga morgen half 3 naar schiphol op vakantie dus moet ik er voor zorgen dat ik daarvoor nog naar dokter of piercingshop ga ander word het alleen maar erger:o. Wat gaan ze doen? Aanzitten doe ik inderdaad maar niet meer... Oehh wat eng

Toegevoegd na 1 uur:
Het d

Toegevoegd na 1 uur:
Het doet trouwens ook heel erg pijn daar wou ik ze er uithalen dat ik op vakantie geen pijn heb enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
5.2K
Kimath
12 jaar geleden
heb je gewoon de oorbellen 1 dag gedragen? dan lijkt het mij raar dat die er in gegroeid is.

Antwoorden (2)

Je moet sws elke dag paar van zulke druppels in doen en zo vaak aan draaien als mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch even naar de huisarts gaan. Zeker niet zelf eruit peuteren.