leuke/fijne schooltas?

ik moet een nieuwe schooltas hebben, er moet een laptop in passen, en best veel boeken soms, weet iemand een leuke en fijne en best grote schooltas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Van het merk Eastpak heb je veel leuke schooltassen in verschillende maten, ze zijn niet heel erg goedkoop maar echt top kwaliteit. (de tas die ik heb is rond de 50 euro)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou persoonlijk voor samsonite gaan goede garantie en perfect voor je boeken en laptop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Scapino zijn mooie laptopschooltassen. Zwart. Ongeveer 14 euro, da's echt goedkoop. Maar goeie ruimte voor je boeken en goed!! Kun je zo elk jaar een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij moet ook stevig zijn, want alle tassen die ik al heb gehad die waren niet stevig genoeg en gingen binnen een maand kapot? en mijn ouders vinden 1 schooltas per 2/3 jaar genoeg. weet iemand nog iets anders?