Op welke plekken vind je (gratis) Wifi in Engeland?

Londen en Dover
Waar zou je Wifi kunnen vinden?
Is er Wifi in SeaLife in Londen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

In Leicestershire zijn er minimaal 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan daarvoor wifi apps downoaden dan kan je zien op welke plaatsen in een bepaalde atad je gratis wifi hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kost die app geld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en heb je nog een aanrader?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app kost geen geld en heet wifi-finder alleen je kan geen gratis wifi adressen van mensen vinden alleen die bekend zijn zoals macdonald en andere bedrijven die gratis wifi hebben maar geen adressen
In elke mcdonalds is wifi, maar ik weet niet of dat ook zo in Engeland is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het Tate Modern museum in London .