Hoe kan ik van een bepaalde quote een afbeelding maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertel eens wat voor quote, dan kunnen wij ons er een beeld bij vormen.
Kimath
12 jaar geleden
Open Paint en typ de tekst? Of bedoel je wat anders?

Antwoorden (1)

Als je bedoelt dat je een bepaalde tekst op je scherm hebt staan wat je als plaatje wilt kopiëren:
Druk in: Ctrl Shift Prnt Scrn, dan open je Paint en doe je Ctrl V (=Plakken). Dan krijg je een afdruk van je hele scherm. Hierin kun je knippen en plakken zoveel je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee sorry ik bedoel als je een goed motto of watdanook hebt gevonden, en het dan als screensaver wilt hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, dat is een beetje afhankelijk van welk besturingssysteem je hebt. Bij Vista ga je via start naar configuratiescherm, persoonlijke instellingen, screensaver. Daar kun je kiezen wat voor thema je wilt, er zit ook een optie bij zoals tekst of 3d tekst. Dat kies je en daar kun je dan weer bij de instellingen je eigen tekst typen (in het vakje achter aangepaste tekst).
Beetje lastig om van afstand te zeggen welke stapjes je precies moet volgen omdat XP bijvoorbeeld weer andere termen gebruikt, maar wie weet ben je zo al een stukje op weg.