Kan het zijn als je in de spiegel kijkt dat je jezelf echt knap vindt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Natuurlijk kan dat. Als ik een goeie dag heb, mijn haar zit goed en ik heb geen puisten, dan vind ik mijzelf ook knap.
Wat je aantrekkelijk vind is natuurlijk heel persoonlijk, maar als je zelfvertouwen hebt en gelukkig bent, dan straal je dat ook uit en ben je aantrekkelijker.

Toegevoegd na 1 minuut:
Iedereen op deze wereld heeft mooie punten, je moet ze alleen zien :)
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Het eerste deel van mijn antwoord komt misschien wat raar over. Ik bedoel niet dat ik mijzelf net een supermodel vind, maar op goeie dagen vind ik dat ik er best mag zijn.
Uiteraard heb ik ook wel eens dipdagen, dat ik mijzelf niet in de spiegel wil zien :p

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan. Dat vond Narcissus ook in het oude Griekenland toen hij het water van een vijver keek en verliefd werd op zijn spiegelbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ja. Prettig dat je zo tvreden bent met jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk! Waarom zou het niet kunnen ..