Tot je tank leeg is:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot hij aangehouden wordt, een ongeluk krijgt, de benzine op is of de motor opblaast!

Toegevoegd na 47 seconden:
Correctie: diesel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vol gas betekent 250km/u, en dat kan je nergens, ook in Duitsland niet, langer dan 5 minuten volhouden omdat er altijd andere weggebruikers zijn.
Zelfs als je op een racecircuit rijdt, heb je het nodig om af en toe vaart te minderen.

Ik denk dat het maximum 5 minuten is.
12 jaar geleden
Op de rollenbank tot de tank leeg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een motor van een bmw kan non-stop 36 uur draaien zonder te stoppen. Daarna moet je hem zo 3 uurtjes laten rusten en dan weer vol gas planken. Had een 535d was naar griekenland gereden van daar dat ik het weet.