ik heb door mijn piercing aan de binnen kant van mijn neus een bobbeltje weten jullie hoe dat komt en wat moet ik eraan doen ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de piercing er nog inzitten?

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je de piercing er niet in hebt zitten nu.

Als je de piercing hebt laten schieten kan dat bobbeltje opgehoopt kraakbeen zijn, door het schieten is dan je kraakbeen verbrijzeld en daar is weinig aan te doen.

Als het pijnlijk is, kan dit duiden op een ontsteking.
Wat je kunt doen is dan een zoutoplossing maken: 1 kopje water + twee theelepels zout aan de kook brengen en af laten koelen tot lichaamstemperatuur. Bij een piercing op de huis doe je dit water is een klein cupje en zet je het vervolgens op zijn kop de huid. Omdat het bij jou in je neus is, gaat dat natuurlijk niet. Je kunt de zoutoplossing opsnuiven, zoals bij een verkoudheid. Dat kan geen kwaad.

Als je de piercing er nog niet uit hebt gehaald zou ik dat wel doen nu. Omdat het vanbinnen zit kun je niet goed zien wat er aan de hand is, en dus kan het beter even rust krijgen. Doorgaan met zoutoplossing (2x per dag), ongeveer een week. Wordt het niet minder, even terug naar de piercer/ naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien heeft dit te maken doordat je gaatje waardoor je piercing zit ontstoken is. Al je er alcohol bij doet gaat dit over