wie heeft de roboduster al ontvangen die je via groupon hebt gekocht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
Op welke datum is deze gekocht? Volgens mij kun je naar Groupon mailen als het te lang duurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem 22 mei 2011 gekocht, maar hij wordt maar niet geleverd. ik hen groupon al gemaild en al heel wat mailtjes versdtuurd naar het bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf w8 ik ook op de duster.
echter in de email die je hebt ontvangen staat dat deze vanaf week 24 (13-06-2011 t/m 19-06-2011) wordt geleverd. (bij mij tenmisten).
Dus zelf hoop ik hem ook deze week te ontvangen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het blijkt dat hij pas in week 27 gelevrd gaat worden. Groupon heeft mij verzkerd schriftelijk, dat wanneer er niet geleverd wordt ik het bedrag teruggestort krijg. De reden hiervan is dat ze geen slechte naam willen krijgen. Ik moet dus afwachten net als de andere ruim 1200 personen.

Het beste antwoord

Ik kan iedereen volgens mij wel geruststellen, wij hebben contact gehad met RoboDuster inzake de verzending van de stofzuigers. Dus absoluut geen oplichterij...
Met vriendelijke groet,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

hi ik heb ook besteld maar niet ontvangen. Groetjes M
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook nog steeds niets ontvangen, ruikt naar oplichters. Niet groupon zelf hoor, want dat gaat wel altijd goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee stuks besteld zelfs... en nog niets ontvangen. Heb ze gisteren gemaild, zowel op sales@ als vragen@ maar tot op heden geen antwoord. Geen goed gevoel over. Ik ga van de week Groupon maar eens bellen.

Volgens mij zijn we getild...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gekocht maar niets ontvangen,geen reactie op mails...klopt niets van....en dan de garantie evt...kun je ook wel schudden...dat groupon hiermee haar naam te grabbel gooit....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem ook nog niet ontvangen, ik had al eerder een mail gestuurd en kreeg netjes antwoord dat hij vanaf week 24 geleverd zou worden, dat was vorige week, misschien nog even deze week afwachten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb m ook besteld maar volgens mij zijn we genaaid. 2 keer gemaild aar geen antwoord. Ik wacht het nog even af voordat ik partijen vals ga beschuldigen maar ik vraag me af bij wie we verhaal kunnen halen. Hopelijk is er niets aan de hand.

Toegevoegd na 3 uur:
heb inmiddels ook de adresgegevens gevonden van robo-duster gaat om kromhout trading

Weegschaalstraat 3
5632 CW Eindhoven
tel: 06 19974726

Ga vanavond even bellen, hopelijk is het nummer in gebruik
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Levertijd is verplaatst naar begin week 28...
Hebben even met Groupon gebeld en die wisten van het probleem af en hebben deze toezegging gehad van robo-duster (aka Kromhout Trading).
Ze konden de bestelling van zoveel van die apparaten niet aan.. :-)

We zullen dus nog maar even af moeten wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De aflevering van de Robo-Dusters is reeds begonnen, de eerste mensen hebben hem dus al in huis!
Robo-Duster gaf zelf eerst aan in week 24 te leveren en dit is dus inderdaad voor een aantal mensen gelukt. De rest zal de Robo-Duster in week 28 gaan ontvangen zoals ook toegezegd! Mochten er vragen zijn of opmerkingen hieromtrent dan kun je contact opnemen met support@groupon.nl of support@groupon.be
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar ben ik het mee eens. Maar wie zegt dat het antwoord echt van groupon komt??
Vandaag gemailt met robo-duster en gebeld met groupon bij groupon vertelde ze mij naar lang wachten dat week 27 ze geleverd gaan worden.

op het zelfde moment komt de volgende mail binnen van robo-duster zelf:

Door de enorme vraag naar de Robo-dusters kunnen wij uw bestelling gaan leveren vanaf week 27.
Onze fabrikant is met man en macht bezig het groot aantal Robo-dusters aan ons te leveren.
Wij zijn op dit moment van hen afhankelijk.
Ook wij doen ons uiterste best de robo-duster zou snel mogelijk aan u te leveren.
U krijgt uiteraard van onze distributeur een mail met track & tracé code, wanneer hij onderweg is.
We zullen vanaf volgende week de nodige updates over de levering op de site vermelden.
Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hopen op uw begrip.

nou ja ff afwachten dus maar tot het moment dat ik hem ontvangen heb geloof ik eigenlijk niet dat hij nog geleverd gaat worden maar we zullen zien.

Willen jullie ook roepen als iemand hem wel geleverd heeft gekregen.