Websites zoals gekkengoud.nl en moneymillionairs, is dit echt of oplichterij?

heeft iemand ervaring met deze website's?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Het is echt. Ik heb ervaring met MM. Je kunt parels verdienen en voor geld inwisselen. Het duurt wel heel lang voordat je het minimum bedrag van 12,50 aan parels hebt gespaard.

Bovendien vragen ze je hemd van je lijf. Ze willen alles van je weten. Je krijgt veel spam voor prijsvragen met voorwaarden dat ze je gegevens mogen gebruiken.

Je kunt ook parels verdienen met zogenaamde opiniepeilingen. Het gaat echter niet om je opinie, maar om allerlei privé informatie. (waarin ben je geïnteresseerd, wat voor auto heb je, wat voor huis heb je, etc.)

Ik was er aanvankelijk ingestapt omdat ik graag sudoku doe, en zocht naar een soort prijsvragen site. FF proberen dacht ik. Nou, ik heb me weer snel uitgeschreven, want je doopceel ligt bij wijze van spreken op straat!

Toegevoegd na 12 uur:
Vanochtend werd ik weer gebeld. Ik had bij MM aangegeven dat ik van puzzelen hou. Nou ik kreeg een gratis puzzelboek. De enige voorwaarde was dat ik over 2 weken via een site zou aangeven dat ik geen abonnement wilde. M.a.w. ik kreeg een abonnement, tenzij ik niet zou vergeten om aan te geven dat ik het niet wilde.
Ik heb gelijk maar bedankt. Als ik wil puzzelen dan koop ik wel een puzzelboekje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ervaring met moneymillionair en dat is echt wel lukratief. Maar dat is zo ver ik weet ook de enige die binnen een serieuze termijn een redelijk bedragje oplevert. Ik doe meer van dat soort programma's maar daar klik je je kapot voor een tientje per jaar. Ze keren wel echt uit maar ik gamet al die programma's behalve moneymiljonair en nog eentje stoppen omdat het te weinig oplevert.

Dus als je er mee wilt beginnen zou ik alleen moneymiljonair doen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie dat smurf net voor mij heeft geantwoord en minder geduld heeft dan ik. Ik vind echter €12,50 in een kwartaal lukratief genoeg en met dat van je doopceel valt wel mee als je goed oplet wat je invult.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier een mooi lijstje.
Je kunt er wel een euro per dag mee verdienen.
Da's niet mis.
14 jaar geleden
Ik ben een paar jaar lid geweest van Euroclix. Nadat mijn saldo was opgelopen tot 50 euro heb ik het laten uitbetalen. Altijd prettig zulk soort dingen.

Goed, rijk word je er niet van, maar een leuk zakcentje is het zeker.

Toegevoegd na 2 minuten:
Even nog een aanvulling: Als je slim bent maak je een nieuw hotmailadres aan die je gebruikt voor dit soort dingen. Het scheelt heel veel junkmail in je eigen mailbox.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gekkengoud ken ik niet. Maar Moneymillionairs en bijvoorbeeld Euroclix doen wat ze beloven.

Maar als je kijkt wát ze precies beloven, dan is dat niet zo veel. Op lange termijn kun je zo heel af en toe een tientje innen door e-mails te lezen en enquetes in te vullen.

Je kunt 'parels' en 'clix' sneller verdienen door echt op aanbiedingen in te gaan, maar daar verdien je uiteraard niets aan. Als je bijvoorbeeld een proefabonnement afsluit, verdien je misschien een paar cent meer, maar dat valt volledig weg bij wat je moet betalen.

Kortom: alleen voor mensen die geen bezwaar hebben tegen stapels spam, die serieus tijd over hebben (anders kun je wel wat winstgevenders verzinnen) en die sterk genoeg in hun schoenen staan om niet op allerlei 'extra voordelige aanbiedingen' in te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn ervaring na vele van deze programma´s geprobeerd te hebben is dat Moneymiljonair echt de beste is met de hoogste vergoeding voor mails etc en ook heel snel uitbetaald na je aanvraag. Euroclix betaald iets minder en verdien je minder snel en is ook betrouwbaar. de rest moet je je een ongans klikken soms voor 0,0002 cent per mail..