ik wil heel graag mee doen aan film's en zo! wie weet hoe en waar ik me in gelderland kan opgeven?

ik wil heel graag in een serie of film meespelen of zelfs in een toneelstuk! ik woon in gelderland en nu is mijn vraag: hoe en waar kan ik me het beste opgeven? en hoelang duurt het voor je gevraagd wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (2)

Heb je ook de toneelschool gevolgd en afgemaakt? Das wel handig als je wilt acteren.
Je kan in de gaten houden wanneer en waar er audities zijn voor films en series, alleen zal je waarschijnlijk veel moeten gaan reizen of verhuizen, in Gelderland worden maar weinig films en series opgenomen vrees ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Het lijkt mij erg stug dat iemand van 13 de toneelschool al heeft doorlopen ...
Om te beginnen zou je je kunnen inschrijven bij verschillende castingbureau's. Die zorgen vaak voor figuranten voor in een film. En inderdaad zou je naar de toneelschool kunnen gaan, na je middelbare school. Suc6.