weet iemand nog leuke kleine en goedkope winkeltjes in lichtevoorde en of groenlo?

ik wil samen met een vriendin in leuke en goedkope winkeltjes shoppen in de plaatsen lichtevoorde en groenlo!
wie kent er daar nog een paar van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik heb bepaald niet het idee dat je nu juist in Groenlo/Lichtenvoorde moet zijn, om leuke en goedkope winkeltjes te bezoeken. Mijn indruk is dat het hier toch gaat om de gebruikelijke opeenhoping van bekende winkels (Blokker, Zeeman, Scapino, Kruidvat, AH etc.).

Om echt dit soort winkeltjes in een wat groter aantal tegen te komen, zul je naar een wat grotere stad moeten. B.v. het centrum van Utrecht of Amsterdam.

Misschien moet je deze link eens bezoeken:
http://oostgelre.allewinkels.net/winkels-oostgelre-alfabetisch.html#winkelK

Als je daar wat rondbladert, krijg je al snel een indruk, of het een geslaagd plan wordt, om daar met je vriendin te gaan shoppen. Veel plezier!